Wolf op pad in Suriname

Hallo-hallo hier Paramaribo!

Lieve lezers,

Afgelopen donderdag zijn we na een niet al te lange-, maar wel enerverende vliegreis hier in Paramaribo aangekomen. Onderweg hadden er 3 met goud behangen Surinamers, die in kennelijke staat verkeerden, een hevige en zeer luidruchtige woordenwisseling en dat eindigde in een vette knokpartij. En dat allemaal op 11 km. hoogte, dus wij hadden weer vertier genoeg. Zo verliep de reis weer sneller dan we hadden verwacht. Na aankomst stond de Surinaamse politie al klaar om de 'heren''op te pakken en via de achteruitgang af te voeren. Op het vliegveld stond een enorme rij voor de douane, maar opeens zagen wij een bordje met 60+ staan. Wij snel daarheen gerend, ook weer niet al te snel, want we zijn tenslotte al oud.....Als eersten konden we bij de douane langs en trokken nog even een lange neus naar de immense rij wachtenden. Wat fijn toch dat we bejaard zijn, he?.We werden opgewacht door het busje van ons app. complex en na een uurtje rijden zaten we daar bij het zwembad. Prima 2 kamer app. ,wel een beetje schaars gemeubileerd, maar het belangrijkste, een airco in de slaapkamer was aanwezig! De temperatuur hier is overweldigend, om niet te zeggen BLOEDHEET. We doen alles dus in slow-motion en hebben al een parapluutje gekocht om onze hoofden tijdens het wandelen in de stadte beschermen. Morgen gaan we oude plantages bekijken, door kreken in mangrovebossenvaren en een strandwandeling naar een vogelgebied maken. We hebben voor de komende week al plannen gemaakt, maar dat kunnen jullie in ons volgend reisverslag lezen. Veel liefs van de 60 plussers, El en Han

Toos

Ben ik blij dat ik net 6o ben geworden. misschien heeft het a.s. weekend ook zijn voordelen als ik naar Praag ga. Maar ja, ik lijk natuurlijk nog lang geen 60!

Veel plezier oudjes!

Toos

de Rinzema's

Hee oudjes :-)

wat een leuke start van de vakantie zeg.....topplekken bij een live gevecht!

Leuk om de eerste update te lezen, hopelijk hebben jullie geregeld een internetverbinding en kunnen we nieuwe updates lezen.

Hier alles verder goed en weinig nieuws te melden.

Nog heel veel plezier en tot het volgende verhaal!

Groetjes, Jo, Serge, Nick, Guy

Aly

Zoeken jullie de gekke dingen op, of trekken jullie dit aan? Wat een avontuur zeg en dat in een vliegtuig.
Zo te lezen hebben jullie het naar de zin.
Met Manon gaat het heel goed, helemaal gewend zo te zien, de eerste dagen wat onrustig,maar heeft nu haar draai gevonden.[wordt wel een "klein beetje"verwend], maar het is gewoon gezellig.
Jullie heel veel plezier en tot horens.

Henny

Met de boot naar Terschelling is ook best spannend.
Veel plezier gewenst vanuit "De Kajuit"