Wolf op pad in Suriname

Tropical Tobago

Heeey everybody,

We zitten alweer een paar dagen op dit relaxte eiland en genieten van zon, zee en strand. Hebben een auto gehuurd en het hele eiland verkend. Allemaal smalle en zeer bochtige bergweggetjes en dat heeft Elly geweten.....Verder treed ik maar niet in detalls! Maar na een paar biertjes is ze er weer bovenop gekomen, hoor. We hebben op little Tobago, een eilandje in de Atlantsche Oceaan , o.l.v. een plaatselijke gids een aantal bijzondere vogels gespot en hebben op het rif voor de kust gesnorkeld.. Ook veel prachtige vissen gezien, maar het koraal was niets bijzonders. Daarvoor moet je aan de andere kant van het eiland zijn, in het Caraibische gedeelte, wat we dus ook nog gaan doen als het weer het toelaat. Want gisteren werden we met spoed van het strand geevacueerd, omdat er een tropische storm op komst was. We moesten ons snel omkleden en wegwezen, want de kokosnoten zouden ons op de kop vallen..... Wij snel ons taximannetje gebeld, maar het duurde even voordat hij bij ons kon komen omdat er overal files waren. Mensen gingen snel naar huis om luiken voor de ramen te timmeren, eten en benzine te hamsteren , enz.enz. Een enorme drukte op de weg en wij stonden in de stromende regen bij the beach te wachten.....Maar achteraf bleek alles nogal mee te vallen en zijn we ongeschonden thuisgekomen. Bewoners panisch, maar wij niet! Vandaag schijnt de zon alweer een beetje en is er weer dat heerlijke temperatuurtje van 30 gr. en het zeewater is ook al heerlijk.We rusten hier dus echt een beetje uit van onze Suriname reis en dat was ook de bedoeling, natuurlijk. Morgenavond laat vliegen we terug naar Paramaribo, waarvandaan we dinsdagmiddag vertrekken naar Nederland. Hopen woensdagmorgen al vroeg aan te komen in ons koude kikkerlandje. We verheugen ons er nu al op........... Hopen dat jullie een klein beetje meegenoten hebben van onze reis en tot de volgende keer maar weer. Voor Han zal dat over 6 weken alweer zijn, als zij de winter in Nieuw- Zeeland / Fiji / Cook Islands door gaat brengen. ( Joost, Elvira en Olivier, here I come.............) Voor nu de groetjes en tot ziens allemaal. El en Han.

Serge

Klinkt allemaal heel goed...
Hopelijk hebben jullie nog even lekker strandweer.

Alvast een hele goedd terugreis en tot woensdag!!

Ik zit nu trouwens samen met Guy in Martiniplaza te wachten op het begin van Hurricane, de nieuwste show vsn Hans Klok. Schijnt spectaculair te zijn...we zijn benieuwd :-)

joost

ik heb weer flink moeten lachen, een paar biertjes voor de reisziekte; schitterend (ik zal het meteen aan mijn patienten doorgeven!) lekker dat jullie daar zo ontspannen en hanneke tot in nieuw zeeland!!!

Nyta

Het was heel leuk om jullie reis op deze manier te kunnen volgen.Nog heel veel plezier voor de laatste dagen en tot gauw!

Toos

He globetrotters,
Is de reis al weer bijna ten einde. Jullie hebben wel erg veel beleefd, leuk om te lezen. De details hoor ik vast wel a.s. donderdag op het plein. Tot dan en goede reis!

Henny

Heb genoten van jullie belevenissen. Nina heeft ook alles meegelezen en kreeg subiet heimwee. Geniet de laatste paar dagen en tot volgende week op het plein in Paddepoel.
Liefs Henny

Marcela

hoi mamma, vandaag of morgen krijg ik te horen wanneer ik een huis krijg.

janneke

vanmiddag weer richting grunn, goede reis,