Wolf op pad in Suriname

Suriname in het vooruitzicht

Hallo allemaal,

A.s. donderdagmorgen vertrek ik samen met Elly naar Suriname en Tobago.

Voor de eerste drie weken hebben we in Paramaribo een appartementje gehuurd en van daaruit gaan we een aantal mooie tochten in de omgeving en natuurlijkin de jungle maken.

De laatste week vliegen we naar het eiland Tobago om te relaxen en af te koelen, want het is momenteel in Suriname erg heet.

Weproberen regelmatig een reisberichtje te sturen, zodat jullie weer op de hoogte zijn van alonze avonturen......!

Groetjes en liefs van El en Han

Linda

Nou dames gelukkig zijn jullie goed aangekomen. Geniet er van ook al is het bloedheet daar wen je vanzelf aan. Een hele fijne vakantie en heel veel groetjes uit Groningen (waar het nu ook lekker weer is hoor) xx

marcela

Fijn dat jullie aan gekomen zijn! Wens jullie een hele fijne vakantie!
Met mij gaat het goed.
Een dikke kus van marcela.

r en f

Hee leuk weer om te lezen dat alles oke is.
Ach zo als onze voetbal god al zei

ieder voordeel heeft zijn nadeel en ieder nadeel hefft zijn voordeel toch?

Geniet ervan !!!!

UUt het regenovergoten samui weer

Nyta

Leuk om op deze manier weer jullie belevenissen te kunnen volgen!
Heel veel plezier!
Groeten,Nyta.

marcela

ik ga donderdag naar de bioscoop met een groep mensen, van de afdeling. met een leuke meid die heet kimo. en anand en met boy en met lucas. we weten nog niet welke film, maar we zien het wel. groetjes van marcela

ik heb een huisje, beschermd wonen in helpman.